//Wunnie kecit
Take care ya ^_^

Wednesday 27 March 2013 @ 20:45 | 0 Beautiful [s]


                                                     


Hi and assalammualaikum. actually memang dah tak sempat nak mengupdate haha tapi aku sempat kan jugak semata mata untuk babe boy manja aku tuh hahahaha :P Okay malam td dah gayut. kesian dia terpaksa tunggu. memang kerja dia asik asik kena tunggu aku je kan haha. wlw pn cuma 2 jam aku rasa happy sangat sbb dpt dengar orang suara org tu. dia gelak lagi awww *melting* hahaha aku dah baling2 dah bantal tu tak tahan punya pasal hahaha. 

During this holiday memang aku 24hours aku spend time habis dengan dia :D Sumpah aku cakap 2 hari berturut turut angin kuat cemburu aku datang x memasal hahahah. puas la kan dia pujuk yakin aku lagi *lega sikit hati* mengada je sebenarnya nk org pujuk kan hahaha. tp memang seriusly aku tak ngam tak bole geng dgn budak form3. kalau aku tau balik asrama nt tetiba dia nk jadi adik hubby aku memang aku kerat kerat dedua orang ni hahaha. and then cuti ni ex dia still kacau kitaorg lagi and tak akan pernah berhenti. problem dia? :) hurm aku pun tak tau. aku dah cuba untuk tolong dia but pagi tadi dia mengamuk lagi dekat aku -.-' hahaha kacau lah wei orang tga mimpi2 indah. and part yang tak boleh blah malam td kan ada orang tu buat org kat sini mcm org gila tau tak? hahahaha senyum sampai ke telinga . dia comel sgt sgt !!! awwwh haha.
                                             


walaupun happy2 kitaorang pun, aku tetap kena pergi jugak. kena balik asrama. apa tu? hahaha.
lepas ni awak kena teruskan hidup tanpa haney di sisi *ceh ayat hahaha. Ingat semua pesan saya tau.

-Bawak air pegi sekolah setiap hari

-Jangan minum aiss banyak and setiap hari. kalau boleh tak payah minum lah hahaha :P

-Makan jangan lupa. kalau x da selera pun makan sikit pun jadi lah, bt alas perut :)

-kalau dah penat sgt jangan paksa sgt diri tu ok ? mintak tolong dekat sape sape tau

-Buat kerja tak elok menyarap. Please awak jangan buat lagi hm ?

-ni penting ni jangan layan sgt si liesa tu hahahaha Org kat sini jeles x memasal tau ?


Janji dengan saya. awak akan tggu saya balik rumah eh? tak lama lagi dah. kejaap je ok :) InsyaAllah kalau sempat and line clear semua nya saya akan contact awak dekat asrama nt. tapi saya rasa x bole text sangat just boleh call je. hahaaha kesian kan. saya pakai fon baling baling je. Babai saya nk balik dah, jaga diri sayangku :) I love you. I love you so muchh.



Older Post | Newer Post
The Owner

Hi semua! I'm Nur Syazwani binti Abdul Halim and SPM candidate this year !


Navigations!

Diary About Sayang's Linkies


Let's Talk!


URL Blog not email!!
Link correctly
Be nice !
No harsh words


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome