//Wunnie kecit
PLKN !!

Saturday 4 January 2014 @ 19:55 | 0 Beautiful [s]

Hai assalamualaikum. start from today maybe akan terus update :) setakat ni xda perkembangan apa2 lagi pasal aku haha. still sama je. berat pun still maintain (Y) yeah siapa kata dduk rumah ternak lemak :p tu korang haha. k.


Ikutkan hati mmg nak pergi PLKN tu. tapi xdapaaaat. aa ok tape haha. best apa aktiviti smua tu. advanture extreme. woahh. tapi xdpt kan. xpe ada lah tu hikmah nya. mama pulak x kasi mohon -.- . ayis dah selamat pergi and selamat sampai alhamdulillah. wlw pun berat dekat hati ni. tapi kita sama2 kuat kan. biasa lah tu mula2 memang tak biasa lagi, kesian ayis. tape afey faham. dulu afey pun pernah rasa masa awal2 form 1 nak masuk asrama kan. sebelum ayis pergi banyak jugak lah afey berusaha tenangkan dia :') tpe insyaallah everything will just fine. kita pun x boleh mengeluh kan, mungkin ada hkmah kenapa ayis kena pergi plkn tu, ada kebaikan disebaliknya dan mana tau utk sruh kita tinggalkan yang buruk kan :) think positive. tadi pagi pun ada terbaca dekat moment wechat. opie dengan faiz pun sama macam kita ayis. opie dah selamat naik bas dah. faiz belum lagi. dia sempat ckp mcm ni "sekejap je aku dh rindu dia wani..... :'( ''
takpe lah kita sama2 tabah k? :) sekejap jelah 2 bulan tu. bak kata ayis, 5 hari je ayis xda, hjg mgu ayis teman afey. yayyy :D afey tunggu.


Tadi balik2 rumah je, mama tanya taknak kerja ke? entah, aku pun x tau nak jawab apa. haha aku pun xda lah mogok dduk rumah even 3 4 bulan kan xD mama pulak yang risau aku ni duduk rumah je. haha bukannya aku merayap pun kan. takpe lh, ingat nak fikir2 dlu. bukan apa, aku rasa nak mantapkan lagi lah bi aku ni. just preparation. teringin sangat nak travel luar. pegi blajar jejauh. oh bestnya T.T tengok alumnai maahad smua dah sampai UK USA JORDAN MESIR PARIS aaa jeles k. jeles. teringin nak pergi sana smua. nak lepaskan interview lagi. wah angan2 jauh haha. yang penting skrg doa jela. kita pun x tahu masa depan and rezeki kita. aku terima wlw apa pun jadi. aku redha sbb DIA tahu mana yang terbaik utk kita kan. :D so nak bt apa kita risau. kita cuma tiggl usaha dan doa je.


Okay maybe setakad ni dulu kot. jommmm masaaak ! hahaha. amanat Abang Harris yang chubby :P


Older Post | Newer Post
The Owner

Hi semua! I'm Nur Syazwani binti Abdul Halim and SPM candidate this year !


Navigations!

Diary About Sayang's Linkies


Let's Talk!


URL Blog not email!!
Link correctly
Be nice !
No harsh words


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome