//Wunnie kecit
hows life?

Sunday 29 June 2014 @ 08:16 | 0 Beautiful [s]

time goes so fast and everything changed. lol what tak sangka dapat jugak bertahan dekat tempat baru even 2 weeks, ayat mcm dah lama sangat kat sana hahaha. sumpah nak menanggis masuk sana. bak kata orang indah khabar dari rupa. lol kejamnya hahaha.

first of all, yelah title Smka kot. so mestilah dah mind set in shaa Allah everything will just fine. mesti budak-budaknya pun okay. so takde lah risau sangat. sekali dah masuk, kejutan budaya betul. hahaha. banyak gila puak. gap sana sini. even kelas sendiri yang 'baru' tu pun dah ada gap. and nasib baik sangatlah aku duduk sebalah si ferydah dgn nisa tu. Allah hai lembut kau diorg. hahaha tp si ferydah tu kalau dah kena usik, memang sekepala dengan aku. bagus. hahaha.

masa masuk sana awal-awal dulu. sepatah dua kata je dengan si feryda tu. bila dia dah lama-lama duduk dengan wani terus jd terpengaruh katanya hahaha. dia sendiri kata lol. sekarang dah x malu sangat dah nak nyenyanyi kemain. kalau gelakkan nadid dengan nini mmg dia sorang ah over hahaha. masalahnya sekarang kuat betul pengaruh aku ni boleh ubah seorang budak yang pendiam jadi hyper hahaha xD

Then kat situ, junior-junior kesayangan tersangatlah best. hahaha. Diorang awal-awal dah cop form6 ni hanya menumpang kat situ and something like that lah. and i was like errr sombongnya korang. lantak korang lah like i care.  a'ah memang tujuan aku datang sana nak keep complaining pasal korang. no. hahaha buang masa je. so memang adat dekat sana buat hal masing-masing. batch ni cuma rapat dgn diorg2 je and sestgh.

kat situ selamba badak je junior mengarah senior buat kerja. lol. i cant see any ukhuwah there. tsktsk :( rindu maahad. junior tolak and langgar bahu senior pun ada je. haha. memang pelik betul aku dekat tempat baru tu. tapi kena lah tahan sikit kan. 1tahun setengah je weh. next year next year habiss aaaa. omg i cant wait!!

and benda paling aku benci kat sana. ada budak form 5 muka dia mcm misya. lololol. tahap kemarahan aku tu xboleh control lagi dah hahaha. aku asik tenung je dia. nak nak kalau jalan sebelah tu. kadang2 terfikir kesian jugak budak tu. tetiba jadi mangsa. aku rasa budak tu pun perasan aku asik tenung tajam je dekat dia. sampaikan ada satu part tu peh memang x boleh kawal mata ni asik nk tengok dia je, suddenly dia bagi salam masa tgh jalan tu hahaha. lol aku rasa dia mcm takut dekat aku xD

then ada satu malam tu. kebetulan aku solat magrib sebelah dia pulak, memang menguji kesabaran betul haha. tapi dalam geram geram tu memang tak dinafikan masih sedih and masih rasa terseksa lagi. time sujud tu dah bergelinang dah air mata. dalam hati, fuh ok ok tahan. relax wani relax. tup tap habis je solat masa dia salam cium tgn aku, and aku laga pipi dengan dia untuk cium pipinya. Allah ternanggis. sungguh la tak tau nak kata perasaan sedih tu datang dengan sendirinya. aku x tau sampai bila akan berterusan sedih pasal ni hmm.

ok tutup cerita td. memang takda faedah pun kalau cerita lagi. and now cerita masa nak balik kampung pulak. haahaha yang ni lawak!!! Ok, mmg dah plan nak naik bas dengan kawan-kawan. kesian kan mama dan ayah penat nak jemput jejauh. mulanya nadid kata kita smua boleh naik kereta sorg pakcik tu untuk sampaikan ke bustop daripda sekolah. time tu dah lega dah, so boleh lah bwk brg banyak sikit sebab xpayah jalan kaki nk ke bustop tu.

sekali.................. nadid kata, pakcik tu tetiba x boleh datang. lolol. hahaha dapat bayang x wani yang kecik ni dengan beg dia yang berat tu? hahaha. kus semangat. ya Allah jaaaaaaaauh sangat nak sampaikan ke bustop tu. dah la berbukit TT . memang masa jalan tu asik gelak2 je dengan feryda una and nadid. penat nak sampaikan ke bustop tu. xsampai sampai jugak. hahaha xtau la berapa kilometer.

then dh smpai bustoop, tggu pulak teksi utk pergi ke busten. bertingkat-tngkat. time tu tak fikir penat dh, memang aim nak sampaikan rumah je. ingatkan dah naik bus segamat nk ke muar tu dah boleh kata heaven. yelah orang festime balik2 naik bas ni, mana lah pernah rasa panas dalam bas tu hahaha. ya Allah x tentu arah aku dalam bas tu . ada la dalam 2 jam . haahaha. una dah gelak2 dah, dia kata memasinng muka hodoh je , dengan berpeluh berminyak lagi. ish ish .

tunggu punya tunggu xberapa lama lepas tu kakak sampai kat busten muar nk jemput balik. kuajaq ayat first dia bukan nya 'rindu lama xjumpa' ni dia kata 'asal muka kau berkilat ni?' -.- hahaha. merajuk malas nak layan dia lagi dah .

dah puas cuti, so esok balik semula dah. tsk tsk tsk. nak kena tinggal fateen and mimi TT hahaha. see u guys in next holiday. gonna miss you .


Older Post | Newer Post
The Owner

Hi semua! I'm Nur Syazwani binti Abdul Halim and SPM candidate this year !


Navigations!

Diary About Sayang's Linkies


Let's Talk!


URL Blog not email!!
Link correctly
Be nice !
No harsh words


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome